Чи може бути модульна контрольна робота цікавою та корисною? Напевно ні, бо ж нікому зазубрювання матеріалу і усна здача не прийде до смаку. А чи можна це змінити, скажемо, трансформувати в певний інтерактив? Проведення підсумкового модульного контролю у інтерактивному форматі – це чудова нагода не лише якісно повторити і засвоїти матеріал, а ще й добряче прокачати свої творчі скіли. Так, спочатку ти резюмуєш свої знання із дисципліни, дещо згадуєш, дещо повторно перечитуєш і водночас шукаєш ті «зачіпки» у матеріалі, які було і цікаво, і слушно використати як основу для питань, філвордів, ребусів тощо. Тому не втрачаючи часу студенти почали генерувати ідеї як краще не лише створити свою роботу, але й представити її задіявши всіх одногрупників і перевіривши знання кожного.
Кафедра біотехнології і мікробіології - Національний університет харчових технологій
КАФЕДРА БІОТЕХНОЛОГІЇ І МІКРОБІОЛОГІЇ
ФАКУЛЬТЕТ БІОТЕХНОЛОГІЇ ТА ЕКОЛОГІЧНОГО КОНТРОЛЮ, НУХТ Спеціальність 162 «Біотехнології та біоінженерія»