Нині спостерігається різке зростання інтересу до екологічного виховання школярів. Зумовлено це тим, що ідеї невичерпності природних багатств та можливості скорення природи відживають своє. Але в багатьох людей все ще зберігається безвідповідальне відношення до навколишнього середовища, споживацький підхід до природи, низький рівень екологічних знань і культури, несприйняття екологічних проблем як особисто значимих, не розвинена потреба практичної участі в реальній природоохоронній діяльності. Розв’язати ці проблеми вже неможливо без перебудови мислення кожної окремої людини і починати варто зі школи.
Організм людини не може функціонувати без взаємозв’язку з навколишнім середовищем. Речовини, що надходять у наш організм із довкілля, впливають на процеси життєдіяльності організму. Нам важливо знати, які речовини корисні нам, і в яких кількостях, а що шкідливо й до якого ступеня. Цю інформацію за допомогою біоіндикаторних методів і спробували одержати на практиці юні науковці кафедри БТМ з гуртка «Cella mirabilis» та школярі СШ №25 м. Києва під час виконання спільного екобіотехнологічного проекту.