Останнє заняття з дисципліни «Технологія лікарських косметичних засобів» здобувачів групи ФБ-1-2М пройшло у доволі незвичному форматі. Лекторка дисципліни, доцентка Вікторія Красінько, запропонувала закріпити уже здобуті протягом семестру знання шляхом ділової гри, присвяченої проектуванню виробництва нового косметичного засобу. У ході роботи «було організовано» підприємство, що здатне розробити інноваційний протиакне тонік.
Група магістрантів розділилася на творчі колективи, які мали вирішувати різні задачі у ході створення проєкту. Сектор маркетологів провів економічну розвідку, зібравши дані про потенційних конкурентів, вивчивши потреби населення в косметичному засобі, а також порахувавши те, скільки тоніку буде доречно випустити на ринок.